پودر تالک در پزشکی

پودر تالک در پزشکی

پودر تالک جدا از مصارفی که در صنایع آرایشی بهداشتی دارد میتواند در علم  پزشکی هم مورد استفاده قرار بگیرد .البته که استفاده از این پودر باید با مشورت و اطلاع  پزشک معالج باشد تا سود و زیان وارده با دقت سنجیده و در نهایت منجر به بهبود وضعیت بیمار شود.

پودر تالک به دلیل قدرت جذب بالای آب و مایعات میتواند درفرایند درمان بیماری های تنفسی مانند پلورال افیوژن مورد استفاده قرار بگیرد .

پلورال افیوژن نام علمی بیماری ای است که اکثرا در زبان عامیانه آن را به آب آوردن ریه میشناسیم. تجمع بیش از حد و غیر عادی مایع در فضای جنب اطراف شش ها ازآن جایی که به شش ها اجازه باز شدن نمیدهد امکان تنفس طبیعی و عادی را از بیمار میگیرد.

پودر تالک بعد از تخلیه مایع اضافی برای جلوگیری از بروز دوباره بیماری به درون ناحیه سینه از طریق لوله تزریق میشود .

درمصرف پودر تالک باید احتمال بروز مواردی نظیر آلرژی را در نظر گرفت و در صورت داشتن سابقه آلرژی آن را با پزشک معالج در میان گذاشت .

در استفاده از پودر تالک برای زنان حامله یا شیرده باید جوانب احتیاط را در نظر گرفت و با سنجش شرایط تصمیمی مناسب و همراستا با سلامت مادر و کودک گرفت.

 

در نهایت باید گفت مصرف داروها و محصولات درمانی همواره میتواند با عوارضی همراه باشند بنابراین پیش از مصرف حتما از این عوارض آگاهی لازم را حاصل فرمایید.

دیدگاه ها

Kara

Its not my first time to visit this web site, i am browsing this web
page dailly and take fastidious data from here every day.

پاسخ
Noah

I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
I’ll go ahead and bookmark your site to come back down the road.
Cheers

پاسخ
Reagan

I got this website from my friend who shared with me regarding this web site and now this time I am browsing this web site and reading very informative articles or reviews
at this place.

پاسخ
Christen

Aw, this was a very nice post. Finding the time and
actual effort to make a superb article… but what can I say… I
hesitate a lot and never seem to get nearly anything done.

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.